Arbetsledare till parkskötseln!

Företag: PEAB

Ort: Helsingborg

Omfattning: Provanställning

Har du erfarenhet av drift och underhåll? Är du landskapsingenjör som längtar efter arbetet på fältet? Är du en teamledare som söker nya utmaningar? Är du en driven arbetsledare som tillsammans med ditt team vill skapa stabilitet, påverka och utveckla den lokala marknaden och göra Peab Drift och Underhåll till det självklara valet? Då ska du söka tjänsten som Arbetsledare hos Peab Drift och Underhåll i Helsingborg.

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Om tjänsten

Som arbetsledare på vår parkavdelning inom Drift och Underhåll har du ansvar för att leda, prioritera och genomföra Peabs driftskontrakt tillsammans med ditt team. Du är den som skapar ett gott arbetsklimat för de som ingår i teamet och ser till att rätt man är på rätt plats för att uppnå effektivitet, lönsamhet samt kvalitet i alla led. Kanske har du minst tre års erfarenhet i en liknande roll eller så är du utbildad landskapsingenjör för att ha goda chanser att nå framgång i tjänsten hos en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.

Arbetsbeskrivning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära:
  • Leda dina teammedlemmar genom en nära och bra dialog.
  • Planera, kalkylera och leda projekten från början till slut.
  • Arbetsmiljöansvar, miljöansvar samt säkerhetsansvar inom dina projekt.
  • Utveckla goda och långsiktiga kundrelationer.
  • Se affärsmöjligheter och ta dessa i hamn.


Tjänsten som teamledare / arbetsledare erbjuder många sociala kontaktytor, utmaningar och stor möjlighet till personlig utveckling. Helsingborg med omnejd blir ditt geografiska arbetsområde.

Vi söker dig som

Kravprofil
För att trivas och bidra i rollen tror vi att du har utbildning inom grönyteskötsel på minst högskolenivå (exempelvis Landskapsingenjör eller motsvarande) alternativt minst tre års erfarenhet i en ledande roll inom grönyteskötsel. Oavsett bakgrund är ledarskap och kundrelationer naturliga inslag i din vardag vilket gör dig till en trygg och stabil ledare och förebild. Du har god datorvana och B-körkort. Du talar och skriver svenska obehindrat.
Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Kompetenser och personliga egenskaper
Vi ser att du är en ledare som är självgående och trivs med att leda samt utveckla och motivera dina medarbetare men också samarbeta med andra funktioner inom företaget. Du agerar på ett förtroendegivande, lugnt och stabilt sätt och kan skapa en god relation till kunden, dina kollegor och medarbetare. Du är självgående och handlingskraftig och duktig på att organisera och strukturera arbetet. Du har ett gott omdöme och är med det bra på att göra korrekta prioriteringar i vardagen men även i pressade situationer.

Dina insatser kommer att bidra till såväl företagets framgång som till en bättre arbetsplats och vi kommer att lägga stor vikt vid personlig tillämpning.

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Anders Gamberg
facebookCreated with Sketch.