Orderberedare till Transtema 

Företag: Transtema Network Services

Ort: Göteborg 

Omfattning: Provanställning 

Sista ansökningsdag: 2021-06-21

Om tjänsten

Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och bussförbindelser.

Arbetsbeskrivning

Som orderberedare kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon. Dessa kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder. Du kommer att förmedla och tolka information som efterfrågas av kunderna. Exempel på arbetsuppgifter kan de vara att ringa ut till kunder för att boka tid för installationer, bygga arbetsordrar och rapportera avvikelser. Allt detta loggas i det centrala ärendehanteringssystemet. Arbetet utförs tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.

Vi söker dig som

Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och gentemot kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder över telefon så ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som orderberedare bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 500 anställda och har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Julia Persson
facebookCreated with Sketch.