
Uthyrare / kundtjänstmedarbetare till Ljungbybostäder.
Företag: Montico HR Partner
Ort: Ljungby
Omfattning: Visstidsanställning
Ljungbybostäder AB ägs till 100% av Ljungby kommun och ingår i kommunkoncernen med Ljungby Holding AB som moderbolag.
Vi äger och förvaltar ca 1300 lägenheter och ca 200 lokaler. Förvaltad yta är totalt ca 101 000 kvm, uppdelat på ca 83 000 kvm bostäder och ca 18 000 kvm lokaler. Vi är därmed den största aktören på bostadsmarknaden i Ljungby kommun och verkar i orterna Ljungby, Lagan, Lidhult samt Ryssby.
Vår omsättning låg 2020 på ca 97 MSEK. Vi är i dagsläget 25 anställda som arbetar med att ge god service åt alla våra hyresgäster.
Vi äger och förvaltar ca 1300 lägenheter och ca 200 lokaler. Förvaltad yta är totalt ca 101 000 kvm, uppdelat på ca 83 000 kvm bostäder och ca 18 000 kvm lokaler. Vi är därmed den största aktören på bostadsmarknaden i Ljungby kommun och verkar i orterna Ljungby, Lagan, Lidhult samt Ryssby.
Vår omsättning låg 2020 på ca 97 MSEK. Vi är i dagsläget 25 anställda som arbetar med att ge god service åt alla våra hyresgäster.
Om tjänsten
Detta är ett heltidsvikariat om 2 år med start efter sommaren.
Arbetsbeskrivning
Ljungbybostäder söker nu en strukturerad och självgående uthyrare / kundtjänstmedarbetare till kontoret. Du kommer att ingå i ett kompetent team av trevliga medarbetare, där du blir en viktig del av Ljungbybostäder.
Du är ansiktet utåt för kunderna och det är av yttersta vikt att du kan hålla en hög nivå av service när du möter varje kund med professionalitet.
Dina arbetsuppgifter innefattar:
- uthyrning av lägenheter och hantera kontrakt.
- receptionstjänst och telefon.
- nyckelhantering och felanmälan.
- administration av taggar och informationstavlor i Electrolux Admin och M5.
- abonnemangsfrågor/avräkning av el, värme och vatten.
- hantering av störningar.
Du är ansiktet utåt för kunderna och det är av yttersta vikt att du kan hålla en hög nivå av service när du möter varje kund med professionalitet.
Dina arbetsuppgifter innefattar:
- uthyrning av lägenheter och hantera kontrakt.
- receptionstjänst och telefon.
- nyckelhantering och felanmälan.
- administration av taggar och informationstavlor i Electrolux Admin och M5.
- abonnemangsfrågor/avräkning av el, värme och vatten.
- hantering av störningar.
Vi söker dig som
Har erfarenhet av arbete inom kundservice samt god datorvana. Baskunskaper och erfarenhet av officepaketet är ett krav. Du är en god kommunikatör på såväl svenska som engelska och ditt positiva förhållningsätt hjälper dig att se möjligheter där andra kanske ser problem. Struktur, ordning och reda är ett måste för att kunna göra ett bra arbete.
Meriterande (men inget krav) är:
- erfarenheter från affärssystem.
- språkkunskaper utöver svenska och engelska.
- juridiska kunskaper, hyresjuridik.
- kunskap om fastighetsbranschen.
Meriterande (men inget krav) är:
- erfarenheter från affärssystem.
- språkkunskaper utöver svenska och engelska.
- juridiska kunskaper, hyresjuridik.
- kunskap om fastighetsbranschen.
Vårt företag
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Vi har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås. Montico är en del av Job Solution-koncernen. Läs mer om oss på www.montico.se.
Din ansökan lämnar du via länken nedan.
Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Anders Gamberg

Kontakt
Mattias Frost