Löneadministratörer / lönekonsulter.  

Företag: Montico

Ort: Markaryd 

Omfattning: Visstidsanställning 

Till våra kunder söker vi trevliga, nyfikna och drivna löneadministratörer för längre uppdrag med tillsättning snarast.
 

Om tjänsten

Du kommer att ingå i ett mindre lokalt HR-team och ha administration av löner och förmåner som din viktigaste arbetsuppgift. Som en naturlig del av tjänsten kan det bli aktuellt att stödja chefer internt i personalfrågor. Uppdraget är på minst 12 månader och förlängning eller övergång till anställning hos kunden är inte uteslutet.

Tjänsten är på heltid och utöver ett visst utrymme för flex så finns även möjlighet att arbeta i snitt 1-2 dagar i veckan från hemmet.

Arbetsbeskrivning

Du arbetar kontinuerligt med företagets löneadministration.

Du förväntas vara en aktiv deltagare i en del HR-processer och allmän HR-relaterad administration.

Oavsett om det är nyanställda medarbetare eller chefer så blir du den interna kontaktytan när de har frågor som rör ditt område.

Vi söker dig som

Vi tror att du har gått ut gymnasiet och kanske kompletterat dina kunskaper genom utbildning eller arbete inom kompetensområdet.

Du är förmodligen kommunikativ på både Svenska och Engelska.

Löneadministration är inte nytt för dig och har du fått kunskaper om arbetsrätt och kollektivavtalsfrågor så är detta starkt meriterande.

Som administratör känner du dig trygg och räds inte nya utmaningar!

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Anders Gamberg
facebookCreated with Sketch.