Administratör till fastighetsbranschen

Företag: Montico

Ort: Borås

Omfattning: Visstidsanställning

Administratör sökes till fastighetsbranschen, i Ulricehamn.

Om tjänsten

Detta uppdrag är en visstidsanställning på heltid, under en begränsad period, med möjlighet till förlängning.
Du tar anställning som konsult genom Montico, inhyrd av kund.

Arbetsbeskrivning

Som administratör har du ansvar för sedvanliga administrativa och kontorsrelaterade uppgifter.
Att avlasta andra på kontoret är en central del i jobbet.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat dokumentation, handläggning av ärenden samt arkivering.
Du bistår med service/support både internt och externt, oftast via telefon och mail – till företagets kunder, leverantörer samt kollegor m.fl. Du arbetar i affärssystem, där du är den personen som ska ha överblick och kontroll över att information är tillgänglig och begriplig.

Vi söker dig som

- Har relevant utbildning inom området, alt. erfarenhet som arbetsgivare bedömer som likvärdig.
- Har erfarenhet från liknande tjänst, som administratör.
- Önskvärt att du har erfarenhet från kundtjänst/service.
- Har mycket goda IT-kunskaper.

- Meriterande om du arbetat i affärssystemet Vitec.
- Meriterande om du tidigare arbetet inom fastighetsbranschen.

Som person är du lösningsorienterad och service-minded med en blick för helheten. Det ligger i din natur att vara flexibel och du sätter ett värde i att samarbeta med olika människor.

I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval.

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Andreas Malm
facebookCreated with Sketch.