Inköp och administration!  

Företag: Montico

Ort: Markaryd 

Omfattning: Visstidsanställning 

Till vår kund Konecranes Lifttrucks, i Markaryd, söker vi dig som älskar att sitta med datorn som främsta arbetsredskap och vill stötta deras inköpsavdelning med din administrativa talang.
 

Om tjänsten

Detta är ett konsultuppdrag på Konecranes kontor i Markaryd om minst sex månader med omgående start. Heltid är målet men vi kan utgå från dina behov om deltid är önskemålet och du är rätt person.

När arbetet tillåter kan vara möjligt att arbeta hemifrån en till två dagar i veckan.

Arbetsbeskrivning

Du kommer att stötta med alla förekommande administrativa uppgifter på företagets inköpsavdelning. Först med kollegornas hjälp och med tiden alltmer självständigt arbete. Det dagliga behovet styr arbetsuppgifterna varför det kan komma att variera utifrån vad du kan bidra med.

Vi söker dig som

Vi tror att du har några års erfarenhet av administrativt arbete och har lätt för att lära dig system. Du är strukturerad och väldigt mån om att göra rätt. Även dagar då det är lite rörigt runt dig så fokuserar du på dina uppgifter och löser dessa efter bästa förmåga.

Har du erfarenhet från SAP eller annat affärssystem så är detta mycket meriterande men din administrationsförmåga och personlighet är viktigast!

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Anders Gamberg
facebookCreated with Sketch.