Administratör

Företag: Montico HR Partner

Ort: Norrköping

Omfattning: Visstidsanställning

Till vår kund i Norrköping söker vi en engagerad och noggrann administratör som vill bli en värdefull del av vår kunds team. Som administratör kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidiga och effektiva arbetsflöden samt bidra till företagets övergripande framgång.

Om tjänsten

Som administratör kommer du att vara ansvarig för en mängd varierande administrativa uppgifter som är avgörande för verksamhetens funktion. Dina huvudsakliga ansvarsområden kan komma att inkludera:
  • Hantering av inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och brev.
  • Registrering och dokumentation av viktiga företagsdata.
  • Upprätthållande av databaser och arkiv för att säkerställa ordning och tillgänglighet.
  • Koordinering av möten, resor och projekt
  • Assistera i fakturahantering och bokföring.
  • Kundkontakt och support via telefon och e-post.
  • Allmänna kontorsuppgifter för att bidra till en välorganiserad arbetsmiljö.


Tjänsten är på heltid med tillsättning omgående, anställningen inleds med en uthyrning på 6 månader och för rätt person finns mycket goda möjligheter att bli övertagen av kund. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 07.00-16.00


Vi söker dig som

För att trivas och lyckas i rollen som administratör ser vi gärna att du har följande kvalifikationer och egenskaper:

Relevant bakgrund: Du har en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller liknande område. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är starkt meriterande.

Organisatorisk skicklighet: Du är strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att kompromissa med noggrannheten.

Kommunikativ förmåga: Du kommunicerar tydligt och professionellt, både i skrift och muntligt. Kundkontakt kräver en vänlig och hjälpsam attityd.

IT-kunskaper: Du är bekant med vanliga kontorsprogram och har en förmåga att snabbt lära dig nya system och verktyg.

Initiativtagande: Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är proaktiv i att identifiera och lösa problem.

Samarbetsförmåga: Du trivs i en teammiljö och kan samarbeta med kollegor på olika nivåer.

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Frida Eriksson
facebookCreated with Sketch.