Extrajobb som orderberedare

Företag: Transtema Network Services

Ort: Göteborg

Omfattning: Timanställning

Om tjänsten

Transtema Network Services (TNS) är en marknadsledande leverantör av fälttjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och kollektivtrafik. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en eventuell fast anställning hos vår kund. Vårt mål är att matcha rätt person till rätt plats.

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en engagerad orderberedare som kommer att ta emot och hantera förfrågningar via telefon, både från interna och externa parter. Din roll innebär att agera som en viktig länk mellan fälttekniker, kunder och slutkunder genom att effektivt förmedla och tolka den efterfrågade informationen. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera att kontakta kunder för installationsbokningar, skapa arbetsordrar och rapportera avvikelser - allt noggrant dokumenterat i det centrala ärendehanteringssystemet. Ditt arbete kommer att vara i nära samarbete med ett dedikerat team inom en centraliserad och funktionell enhet.

Transtema värderar medarbetarnas utveckling och erbjuder kontinuerlig utbildning och möjligheter till personlig tillväxt. Företagskulturen präglas av öppenhet och ett starkt eget ansvar för att leverera arbete av högsta kvalitet.

Vi söker dig som

Den ideala kandidaten för rollen har en stark servicekänsla och kan agera professionellt gentemot såväl kunder som kollegor. Struktur, stresshantering och en nyfiken inställning är egenskaper som präglar dig. Då kommunikation över telefon är en central del av rollen, värdesätter vi din kommunikativa förmåga, serviceinriktning och din förmåga att vara ödmjuk och lösningsorienterad. Du trivs med att planera, fatta beslut och ta initiativ samtidigt som du har en stark förmåga att effektivt prioritera och ta eget ansvar för arbetsuppgifterna. Anpassningsförmåga och kreativt tänkande är viktiga egenskaper för att trivas och lyckas som orderberedare hos oss.

För att lyckas i denna roll är en vilja att utvecklas och lära sig nytt avgörande. Du bör ha goda datorkunskaper, samt vara flytande i såväl tal som skrift på svenska och behärska engelska. Tjänsten är en behovsanställning och vi ser gärna att du finns tillgänglig för jobb 1-2 vardagar i veckan samt intresserad av att jobba under sommaren 2024.

Vi ser fram emot din ansökan!

Vårt företag

Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning, utbildning och matchningstjänster. Vi är cirka 1000 anställda varav cirka 800 är uthyrda konsulter. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontakt
Julia Persson
facebookCreated with Sketch.